اس ام اس عاشقانه
  عطــرهای گــرون قیمت رو ول کن و ادم باید بوی اعتماد بده ...
 
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم ، لبخند خوشش به حور رعنا ندهم ، گر یاد کند مرا هرازگاهی چند ، گرد رخ وی به چشم بینا ندهم.
شکسته این جماعت بال ما را ، پریشان کرده ماه و سال ما را / تو هم ای بی وفا از ما بریدی ، نمی پرسی دگر احوال مارا
 
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم ، لبخند خوشش به حور رعنا ندهم ، گر یاد کند مرا هرازگاهی چند ، گرد رخ وی به چشم بینا ندهم.
تمام خنده هایم را نذر کرده ام
تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا
عطر دستهایت ،
دلتنگی ام را به باد می سپارد . . . .
کاش...
کاش آدم ها بدونذتجربه میفهمیدند
دلبستن به کلاغی که دل داره...
بهتراز دل باختن به طاوسی است که فقط ظاهر داره
شاد باش,
نه یک روز بلکه هزاران سال و
بگذار آواز شاد بودنت 
چنان در شهر بپیچد که رو سیاه شوند
آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند....
عمریست دلم چون صید در بند شده / ای دوست مگر قیمت دل چند شده ؟ / سنگین شده سایه ات ، کجایی / نکند ، یارانه ی عشق هم هدفمند شده ؟
نقش چشمان خمارت ، چه کشیدن دارد / سایه ساران دو زلفت ، چه لمیدن دارد / آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد .
من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری
و شیطنت وار ببوسیم
و من نگذارم !
عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد !
تی رفت گفت: شاید برگردم...........
رفتنش ناراحتم نمیکند............
شایدش دردناک است...............!
بسیار تماشایی و آراسته ای 
 
از رونق ماه آسمان کاسته ای
 
انگار نه انگار که ما را دیدی 
 
 از روی کدام دنده بر خاسته ای ؟
دل اگر بســــــتی ،
                محـــــــکم نبند!
                      مراقب باش گره کور نزنی...!
                                    او میـــــــــــــــــــــــرود!
                                        آنوقت تو میمانی و یک گره کور...!!!
 
نــذر ڪـرכه ام اگـر نیآیـے ،                    
                                                    پیـآכه از یآכت بــِروَمـ ...!
تمام خنده هایم را نذر کرده ام
تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا
عطر دستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد ...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 آبان 1388برچسب:,

] [ 9:3 بعد از ظهر ] [ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه